Panama! - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van Thijs Mourik - WaarBenJij.nu Panama! - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van Thijs Mourik - WaarBenJij.nu

Panama!

Door: Thijs

Blijf op de hoogte en volg Thijs

24 April 2009 | Panama, Bocas del Toro

Hola!

Ik heb een nieuwe camera! En ik blijf maar nieuwe functies ontdekken, waardoor ie beter en beter blijkt te zijn dan verwacht.. :P
zondag. Op het plaza cultura kwam ik Kate en Katie al snel tegen, en chris kwam ook niet veel later aangelopen. we zijn toen direct weg gegaan van het plein, omdat chris geen shirt aan had en daarom weg gestuurd werd. Met Maria (eigenaar van de Santa Monica Rancho waar chris na zn stieren ongeluk te recht kwam) in de auto en boodschappen gaan doen, terwijl zij en chris al auto rijdend een joint rookte... (ik kreeg van kate gelijk een blik van, waar heb je ons mee in contact gebracht!). Toen naar Maria´s huis, en met zn allen Pasta gekookt, en maria had verse passie vrucht sap gemaakt met de blender. Daarna buiten wawt rond gehangen en samen nog niet rijpe mango met zout en citroen gegeten, erg lekker. Ook nog gewone mango en een perfecte ananas, erg gezond dus allemaal :) Tot half 8 bij maria gebleven, en daarna met de taxi naar huis. in de taxi eerst gezegd dat we naar het best western zouden gaan voor kate en katie, en dat i kdaarna door moest naar hotel aranjuez. besloten wat te gaan eten en dus zei ik tegen de taxi chaffeur dat mijn hotel neit meer nodig was. Toen ik na het eten buiten kwam stond ie nog te wachten, waardoor ik voor het kleine stukje naar mijn hotel 5000 colon moest betalen, vanwege een uur wacht tijd.Goede les geleerd dus.
Maandag. Vanochtend met Johanna ontbeten.

• 25 April 2009 - 09:24

Kees En Thea:

Thijs, veel groetjes uit het zonnige Nederland.
    Met al bijna een maand lang zonneschijn.Wordt de aarde droog !!
    Genieten we van de lente-
    bloemen en struiken.
    We hopen dat je nog leuke tochten onderneemt.
    groetjes van ons allen.

• 25 April 2009 - 20:42

ArvidW:

Thijs, wat rijdt beter op tijd: Treinen bij de NS of bussen in Costa Rica?

Daar zal het niet zo veel uitmaken dat busje iets later is, je bent er toch om te relaxten... :)

Verlang je alweer een beetje terug naar het georganiseerde en moderne nederland? :p

Veel plezier nog de komende 22 dagen !

• 26 April 2009 - 19:55

Elly:

hoi Thijs, is de grote regentijd aangebroken of lijkt dat maar zo? grtjs